Support

Helpdesk

  • helpdesk@digitalbackup.nl

Contact

  • Tel 050 8800 725
  • info@digitalbackup.nl

Bestandenkeuze

Het maakt niet uit met welk programma u werkt, alles kan worden opgeslagen. Het is alleen van belang dat u de juiste bestanden meeneemt. Als u een gedeelte van de bestanden vergeten bent, dan is het goed mogelijk dat de rest van de bestanden niet bruikbaar is. Daarom adviseren wij u ook om goed na te denken over de Installatie op Lokatie. Eén van onze gespecialiseerde medewerkers komt dan op een afgesproken tijdstip langs om alles voor u in te stellen.

Hoe werkt het ?

De back-ups die door DigitalBackup opgeslagen worden, worden gemaakt door de computer in uw bedrijf die de informatie bevat. Deze informatie wordt in één bestand gezet, welke vervolgens versleuteld wordt. Hierna wordt dit pakket over een beveiligde verbinding verstuurd naar één van onze servers in het TeleCity Datacentrum te Schiphol-Rijk.

Rapporten

Na elke back-up ontvangt u een e-mail met daarin het rapport of afgelopen back-up. Hierin staat bijvoorbeeld of alles geslaagd is en hoe lang het geduurd heeft. Ook wordt er een e-mail verstuurd als er een back-up gemist is. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat u de betreffende computer uit heeft gezet. Het is dus belangrijk om de rapporten goed in de gaten te houden.

Overschrijvingsregels

U kunt ook instellen wanneer een bestand bij ons moet worden ondergebracht. Dit kan altijd zijn, maar dit kan ook zo ingesteld worden dat de bestanden pas verstuurd worden als ze tussentijds gewijzigd zijn. Natuurlijk moet u ook hier oppassen met wat u doet en adviseren wij een Installatie op Lokatie.